kismama jóga

Miért jó a kismama jóga a terhesség alatt?

A várandósság egy nagyon különleges időszak az életünkben. Viszonylag rövid idő alatt sok sok VÁLTOZÁSon megyünk keresztül nem csak fizikailag, de lelkileg, szellemileg is. Ezeket a változásokat nem mindig könnyű elfogadni, nem mindig szeretnénk. A várandósság (és az anyaság) egy „érzelmi hullámvasút”, mely nagyon sok örömet de félelmeket, aggodalmakat is rejt magában. A fizikai változások okozhatnak kellemetlen tüneteket (rosszullét, émelygés, derékfájdalom, hátfájás, alhasi fájdalom a terhesség alatt, vizesedés stb.) Ezek a tünetek megelőzhetőek, enyhíthetőek a kismama jóga rendszeres gyakorlásával. Ha sohasem jógáztál, akkor is nagyon fogod élvezni a jógát a terhesség alatt.

A JÓGA segíti, támogatja a változásokhoz való ALKALMAZKODÁSt. A klasszikus jóga gyakorlatait módosítja, alakítja a várandósság szakaszainak megfelelően. A BIZTONSÁGOS rendszeres, testMOZGÁS nagyon fontos a várandósság idején, hiszen a szülés egy nagyon komoly „fizikai munka”. A tested jelzéseinek megismerése és megértése önbizalmat ad, segít felébreszteni az INTUÍCIÓt. Erre szükséged lesz például ahhoz, hogy meg tudd majd különböztetni a jósló fájásokat a még rendszertelen méh összehúzódásoktól.

A többi mozgásformához képest (torna, aerobik stb.) a KISMAMA JÓGA ajánlja a legjobb lehetőséget az anyukának a gyengéd szülésre, a babának a gyengéd születésre. 

  • A helyes légzés  kiegyensúlyozza az idegrendszert, nyugató, lazító hatású és javítja a koncentrációt. A szülés az a folyamat, ahol a teljes ellazulásra van szükség és komoly koncentrációt igényel.
  • A test gyakorlatok (ászanák) segítségével finoman és biztonságosan átmozgathatod magad a várandósság minden szakaszában. Enyhítheted az állapottal járó fizikai tüneteket.
  • A gátizom torna segíti a női egészséged védelmét a várandósság alatt és a gát védelmét szüléskor. Minél rugalmasabb egy izom, annál könnyebben tágul, kisebb a gátmetszés, gátrepedés valószínűsége.
  • A relaxáció segítségével megpihenhetsz a külvilág folyamatos ingerei alól, csökken a stressz, hangolódhatsz a kisbabád érkezésére, kapcsolódhatsz vele és megtanulod elengedni a félelmeidet.
  • A speciális légzőgyakorlatok elsajátítása oldja a stresszt és természetes fájdalomcsillapító módszerként segítségedre lesz a vajúdáskor is.

A kismama jóga órákon segítek neked, hogy jól érezd magad a terhesség alatt fizikai szinten és lelki szinten, hogy kiegyensúlyozott, örömteli legyen a várandósság. A szülés legalább annyira lélektani folyamat is mint fizikai.
A kismama jóga órákon készülünk a szülés utáni időszakra is hiszen teljesen átalakul az életünk. A szülés után megváltozik a testünk, intenzív hormonális folyamatok zajlanak. A kisbaba ellátása körüli feladatok, a fáradtság okozhat bizonytalanságot, félelmeket.

JÓGAÓRÁK ÉS PROGRAMOK KISMAMÁKNAK

Kismama jóga (online)

2500 Ft/alkalom (90 perc) (30.hét felett Szülésre bocsátó szertartással, ha szeretnéd 🙂 )

Kiegyensúlyozott várandósság csomagok

A kismama jóga órák segítségével alaposan és biztonságosan átmozgathatod magad a várandósság minden szakaszában. Dolgozunk a hát, derék, csípő stb területtel, mellizom erősítő, tejtermelés serkentő gyakorlatokkal.

Mini és Normál csomagban kérheted. 

Baba befordulását segítő gyakorlatok

SZÜLŐPOZÍCIÓS JÓGA