A gátizom-tornáról

Kinek, mikor, miért hasznos a gátizom torna? Az alábbi írásomból kiderül, szeretettel

Tudtad, hogy

✅az aranyér kialakulása megelőzhető rendszeres gátizom tornával? Vagy ha már kialakult, visszafordítható? Hiszen az aranyér gyakorlatilag egy meg ereszkedett érpárna, melyet tornáztatással meg lehet oldani.

✅ az inkontinencia (akaratlan vizelet elcseppenés) a nők nagy hányadát érinti és ez is megelőzhető, visszafordítható rendszeres gátizom tornával? Ha viszont nem foglalkozol vele csak beteszel egy betétet a fehérneműbe, súlyosabbra fordul az idő előtehaladtával!

✅  hólyag /húgycső / végbélsérv stb. kialakulását is megelőzheted a rendszeres gyakorlásával?

✅ a hasaddal kapcsolatos “esztétikai problémák”(szétnyílt hasizom) mögött betegségek is állhatnak?

✅ kisebb a gátmetszés /gátrepedés valószínűsége szülésnél ha edzettek a perineum izmaid?

✅ ha rugalmasak a gátizmaid könnyebben regenerálódnak szülés után?

✅ a szexuális életedre is kedvező hatással van, ha edzettek ezek az izmok? Az együttlét mind férfinek, mind nőnek sokkal élvezetesebb.

🌷Ha elkezded napi szinten gyakorolni, már pár nap alatt érezhető a hatása!

🌷A rendszeres gátizom torna gyakorlása MINDEN NŐnek MINDEN KORBAN ajánlott! Ha ülő munkát végzel, különösen fontos, hiszen pang a vérellátás, tápanyag ellátás a területen, mely betegségeket, meddőséget is okozhat.

❌Mikor NEM szabad gátizom tornát végezni? ▶️ Ha gyulladásban van a terület. Ilyenkor meg kell várni amíg lehúzódik a gyulladás s utana lehet folytatni a gyakorlást.

intim torna stressz inkontinencia aranyér gátizom torna jóga egészségeséletmód
szétnyílt hasizom regenerálás szülés utáni has szülés utáni regeneráció torna jóga